|
Alcoolul si copiii obraznici
12 Noiembrie, 2007
Femeile care consuma alcool in perioada in care sunt insarcinate au mai multe sanse sa aiba copii obraznici. Oamenii de stiinta americani au analizate datele a mai mult de 8.600 de femei, care aveau copii cu varste cuprinse intre 4 si 11 ani. Cercetarile au fost publicate in revista Archives of General Psychiatry. Specialistii nu au inventariat datele legate de cantitatea de lacool consumaa , ci au studiat doar frecventa acestui obicei. S-a constatat ca femeile care obisnuiau sa bea mai multe zile pe saptamana in timpul sarcinii au copii foarte agitati, agresivi, impulsivi si fara maniere. Explicatia poate fi data de faptul ca alcoolul consumat de femeia insacrinata ar putea afecta acea parte a creierului care influenteaza comportamentul copilului.
Cuvinte cheie:
|
2007
|
|
Selectia actuala de stiri este: Noiembrie, 2007 |
Alte stiri din Sibiu adaugate pe data de: 12 Noiembrie, 2007 |
|
Anunturi Gratuite
|
 |
|
Azi, 11:30
|
|
|
Azi, 11:27
|
|
|
Azi, 11:25
|
|
|
Azi, 11:22
|
|
|
Azi, 11:19
|
|
|
Azi, 11:19
|
|
Ultimele Sectiuni Adaugate
|
|